מסעדות כשרות בבודפשט

0
462
מסעדות כשרות בבודפשט
קרדיט: pixabay

למי מכם שומרי המסורת  אל דאגה, אומנם העיר משופעת בהמון מסעדות ובתי קפה שאינם כשרים אך אין זה אומר שאתם צרכים להביא אתכם קופסאות שימורים וירקות מהבית. בבודפשט של היום בהחלט שניתן למצוא מסעדות ובתי קפה המיועדים לקהל המטיילים שומרי הכשרות.

מסעדת חנה–  הימים ושעות הפתיחה של המסעדה הם ראשון עד חמישי בין השעות 11 וחצי בבוקר לעשר בלילה. ימי שישי המסעדה פתוחה בין השעות 11 וחצי בבוקר לשתיים בצהריים ואחר כך נפתחת שוב בשעות הערב בין השעות תשע וחצי בערב ל- 12 בלילה. בשבת המסעדה נפתחת בין 12 לשעה שלוש בצהריים.  מסעדת חנה היא שם דבר ממוקמת ברובע היהודי של העיר. והתפריט הוא אוכל הונגרי יהודי אוטנטי. תוכלו להזמין גפילטע פיש, סוגי מרקים שונים, כרוב ממולא שהוא מאכל הונגרי ידוע וכמובן מאכלים נוספים המצויים בתפריט.

מסעדת כרמל-  זוהי מסעדה בשרית. היא קיימת כבר – 30 שנה ולא מזמן הפכה המסעדה להיות לא רק כשרה אלא בהכשר גלאט. גם שם כמו במסעדת חנה תוכלו למצוא את האוכל הביתי ההונגרי המוכר כמו כרפעלך, צ'ולנט, וגם פטה כבד ועד. שעות הפעילות של המסעדה הן: ראשון עד חמישי בין השעות 12 בצהריים לעשר וחצי בערב. ימי שישי בחורף המסעדה פועלת בין השעות 12 לאחת וחצי בצהריים ובקיץ בין השעות 12 לשלוש וחצי בצהריים.  ניתן להזמין מהמסעדה ארוחות לשבת לערב וליום. כמובן שיש לתאם את ההזמנה הרבה לפני כניסת השבת. המסעדה ממוקמת ברובע היהודי

מיטאפ- זוהי לא מסעדה, אלא המקום מתפקד כמזנון מהיר. מה זה אומר? שבאים למקום בוחרים את האוכל שאתם רוצים ואורזים לכם אותו כדי שתיקחו. אם אתם ממש מתעקשים לשבת במקום זה אפשרי, אך מקומות הישיבה הם מועטים. את המקום מתפעלים שליחי חב"ד ברשות רב אוברלנד. זוהי מסעדה כשרה למהדרין . תוכלו לקחת לכם שניצל בבגט, שווארמה או לבחור מאחד מסוגי המרקים שהמקום מציע וכמובן תוכלו למצוא בתפריט עוד דברים מעניינים. מסעדת מזנון המהיר הזו פתוחה מראשון עד חמישי בין השעות עשר בבוקר לשמונה בערב.

קפה תל אביב- שם ישראלי אסלי לבית קפה חלבי הנמצא גם הוא בחלק הרובע היהודי שבעיר.  הימים ושעות הפתיחה של בית קפה תל אביב הן מיום ראשון עד חמישי בין השעות שמונה בבוקר לשמונה בערב. ימי שישי בית הקפה פתוח בין שמונה בבוקר לשתיים בצהריים. בשבת המקום סגור

פלאפל סטריט פוד- מסעדה שהיא בכשרות בד"צ . אומנם המקום נקרא פלאפל , אך חוץ מפלאפל וחומוס שתוכלו להזמין במקום, תוכלו למצוא בתפריט המסעדה גם אוכל צמחוני ולהזמין המבורגר צמחוני, סנדוויצ'ים ועוד דברים טובים. לפי ההמלצה כדאי להגיע חצי שעה לפני שהמקום נסגר

פרויליך-  בית קפה שהוא גם קונדיטוריה חלבית. בית קפה פרויליך  נמצא גם הוא כמו שאר המקומות הכשרים ברובע היהודי שבעיר. במקום תוכלו להזמין ממבחר העוגות הכשרות והטעימות כמו עוגת הקרם שניט, קריוטוש המסורתיים ועוד מיני מאפה  טעימים שללקק את האצבעות. שעות הפתיחה של הקונדיטוריה הן הם בימי חמישי בין השעה תשע בבוקר לשעה שש בערב.

כשר פיאץ' מרקט-  אם אתם במצב רוח של להיות עצמאיים בשטח ולא לשבת או להזמין ממקום, יש לכם אפשרות פשוט להיכנס  לפיאץ' מרקט ולקנות ממש כמו שאתם עושים בארץ. פיאץ' מרקט הוא מרקט לכל דבר ותוכלו למצוא בו מאפים, מוצרי חלב, עוף, בשר, יינות וכל טוב  הארץ.

לסיכום:

השאירו את קופסאות השימורים בבית ובואו ליהנות מחוויה קולינרית טעימה יהודית בטעם הונגרי.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן