חיי הלילה בבודפשט

0
375
חיי הלילה בבודפשט
קרדיט: pixabay

בודפשט, בירת הונגריה העיר שתקבל אותך אליך כל השנה ובכל שעות היממה . אומנם בקיץ יש יותר אטרקציות שפתוחות עבור המטיילים בעיר, אך מבחינת חיי הלילה בעיר יש שפע ומגוון הצעות שהעיר מציע למטיילים בה בכל עונות השנה. משום כך יש את אלה המכנים את בודפשט כפריז של מזרח אירופה  עם רדת הלילה כשרק מתחילה החשיכה, נפתחים גם הברים והמועדונים והמסעדות המצויים ברחבי העיר וגם קזינו למי שרוצה ללכת על כל הקופה. אז מאיפה מתחילים? הנה כמה המלצות שלנו לבילוי הלילי שלכם בעיר הבירה של הונגריה בודפשט.

סצינת חיי הלילה

מה מסמל יותר חיי לילה מלפתוח את הלילה בפאב שעושה את האווירה למיוחדת. האווירה הכללית של הפאבים בעיר היא יותר בסגנון החצר האחורית, באווירה מחתרתית. הפאבים בעיר נמצאים לרוב בבתים שהיו מיועדים להריסה. הרבה מאד מסצנת הלילה בעיר ממוקדת ברובע היהודי הקרוי גם סמטה מספר 7.

סיבוב פאבים- אם אתם בראש של לחוות את העיר דרך היין המקומות המומלצים עבורכם היא פאב הסימפלה-. הפאב נמצא בבניין לא משפץ השהיה מיועד להריסה, כך שהאווירה במקום היא מסתורית מחתרתית והמוסיקה המתנגנת בפאב מתאימה בדיוק לאווירה המחתרתית. הפאב עצמו בנוי חדרים קטנים עם האווירה הייחודית המתנגנת מאותו חדר. אתם יכולים לעבור מחדר לחדר ולבחור וייב המתאים לכם. עוד פאב מומלץ הוא בר 360.

פאב 360- ממוקם על ראש גג בניין בשדרת אנדראשי. אז אתם יכולים לצפות בנוף הפנורמי של העיר מגג הבניין. אגב, גם בחורף הפאב פתוח וניתן להשקיף ממנו על כל העיר בלי לקפוא מקור או להרטב מהגשם, כי המקום מכוסה בניילון כמו איגלו מסביב לכל שולחן ישיבה. זהו בר קוקטיילים משובחים.

ויקי ברצלונה- פאב הממוקם גם הוא בלב הרובע היהודי. הייחודי בפאב הזה הוא שיש בו הופעות מידי ערב של אומנים שונים.

מועדוני הלילה- מועדון צ'ה צ'ה צ'ה- המועדון נמצא באי מרגיט, כך שצריך קצת להניע את הגוף אל רחבת הריקודים עד שמגיעים אל רחבת הריקודים הנמצא במרכזו של נהר הדנובה. זהו מועדון ללא סלקציה בכניסה. ומי שרוצה מוזמן לבוא ולרקוד לצלילי המוסיקה. רוב המבלים במועדון הם תיירים בדיוק כמוכם. ומחיר משקאות האלכוהול מאפשר לכם להנות בלי דאגות

מועדון דובוז- נמצא בלב הרובע היהודי, גם הוא כמו מועדונים ופאבים אחרים ממוקם בתוך מבנה שהיה מיועד להריסות. מלבד מועדון הריקודים שהוא, המקום מארח הופעות חיות. אופיו של מועדון זה צעיר, וכך גם המוסיקה והמבלים במקום.

חדרי בריחה- העיר מציעה מגוון חדרי בריחה ברמות קושי שונות. יש חדרי בריחה שמתאים לשני אנשים ויש חדרי בריחה שמתאימים לקבוצה יותר גדולה של אנשים. מה שנחמד הוא שזה יכול להיות בילוי ערב מהנה. הנה כמה מהם:

חדרי בריחה- בודפשט מציע גם את משחק חדרי בריחה בו תוכלו להנות גם בערב מחידות ומשחקי חדרי בריחה בדרגות שונות. ישנם גם חדרים המתאימים לשני אנשים, ויש חדרי בריחה המתאימים ליותר. חדרי הבריחה מתופעלים על ידי חברות שונות הנה 2 המלצות מתוך רשימה ארוכה של חדרי בריחה:

חברת Mind Quest-  מציעים חדרים של פנטזיה וחלל. החדרים מעוצבים באווירת המשחקים, אך לא ברור מההתחלה מהי מטרת המשחק, אך החוויה בכל מקרה קסומה.

חברת Gozsdu Mission- מציע חדר אחד שהוא חידות ללא סיפור עלילה. למי מכם שאוהב רק חידות בלי סיפור כיסוי זה החדר שאתם חייבים לבקר בו. החדר השני הוא חדר עם אקשן של מאפיה ומשטרה.

טיול לאור ירח שייט על הדנובה למי שרוצה גם ליהנות מהאוויר הלילי שיש בו גם רומנטיקה, מוזמן ליהנות משייט מרגיעה רומנטי בנהר הדנובה המוארת. תוכלו ליהנות מארוחת ערב כוס שמפניה ומוסיקה, ולשמוע הסברים בעברית על האתרים עליהם אתם חולפים. ופשוט ליהנות מהשקט.

הגלגל הענק- לראות את הנוף הפנורמי של העיר גם בלילה. הגלגל הענק בבודפשט נחשב לגבוה ביותר באירופה. נכנסים לתא סגור, כך שאפשר ליהנות מהאטרקציה על הגלגל הענק גם בעונת החורף וליהנות משלושה סיבובים ענקיים בגלגל הענק. לראות את נהר הדנובה גם בלילה יחד עם אתרים הסטורים נוספים. האתר פתוח בימים ראשון עד השעה 12:00 בלילה  בשני עד השעה 11:00 בלילה, רביעי עד השעה 12:00 בלילה וכך גם ביום שישי.

סיכום לילי

בודפשט לא נחה לרגע. העיר מציעה לכם חווית טיול לא רק לשעות היום אלא מאפשרת לכם להמשיך את החוויה גם אל תוך השעות הקטנות של הלילה. באווירה קצת אחרת מסתורית מחתרתית קסומה ושלווה. איך תרצו לבלות את הלילה שלכם בבודפשט, רק תבחרו.

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן